Dagens ridpass

Idag red jag Sithara i ridhuset.
Blev ett markarbetspass idag! I början var hon väldigt jobbig, hon fokuserade på allt annat förutom själva ridningen och det blev däröfr svårt att få henne och jobba med hela kroppen. Hon sprang mest bara runt med huvudet i vädret och nonchalerade mig! Men efter ett tag slappnade hon av och koncentrerade sig på det hon skulle istället :) Då gick hon väldigt fint och arbetade med både nacke, rygg, och bakkärran!
I slutet red jag utan stigbyglar. Och gud så det känns i magen då, men måste liksom spänna fast med benen, men magen kommer till en stor hjälp! Mina magmuskler som gått vilse i ca. 1 år kanske äntligen hittar tillbaka där de hör hemma!?


Ella fick springa av sig i ridhuset.


Kommentarer
Postat av: Elin & Matilda - HÄSTBLOGGARE

Alltså love på bloggen!!!!

2011-03-09 @ 16:40:10
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0