Presentation 2

Hej!
Mitt namn är Mathilda Andersson Antelli och jag är född 1995. Jag bor på en liten häst gård utanför Sigtuna med min familj. Vi har 7 stycken hästar. Jag tävlar och tränar två stycken utav dom, Felix och No More Mr Nice Guy. Jag har även en stor häst, Cellentano, som är hos Helena Larson som kommer förhoppningsvist hem till oss till sommaren.

Felix är 15 år och är världens underbaraste! Vi har placerinar på elit nivå i dressyr och SM-kval. Jag har haft han ungerfär ett år nu, innan har Felix gått A-final på SM och gått globen 08.


; Jag och Felix för jätte länge sedan!

No More Mr Nice Guy är 16 år och en riktig tuffing! Jag har inte ridit han så länge men vi har startat LA:P1 för några veckor sedan, men det har inte gått så bra. ''Moggan'' har mängder med placeringar på FEI nivå och har gått SM med förrgårende ryttare. Han är en väldigt svår ponny men jag vet att jag kommer få till det, vi tränar på nu till våren och förhoppningsvis kommer vi få våra kval. Han är en fantastisk ponny!

; Moggan med föregående ryttare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0